مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک‌جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد افتتاح شد + فیلم آیا برای سالمندی جمعیت آماده‌ایم؟ | جمعیت سالمندان جهان تا ۲۵ سال دیگر دو برابر می‌شود حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان‌رضوی دچار حادثه شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید ۲ دارو بر پایه گیاه زعفران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هوس خوردن برخی غذا‌ها نشان‌دهنده برخی کمبودها در بدن شماست ۵ دلیل که چرا آب گوجه‌فرنگی برای سلامتی شما مفید است ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) حریق بزرگ انبار چوب در جاده کلات مشهد اطفا شد + عکس حقوق همه بازنشستگان امروز پرداخت می‌شود، بازنشستگان تامین‌اجتماعی نگران نباشند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند
سرخط خبرها

راه‌های فرار از خانه تکانی

  • کد خبر: ۱۵۵۳۱۰
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
راه‌های فرار از خانه تکانی
احتمالا یکی از لباس‌های شما در ایام خانه تکانی، تبدیل به دستمال تمیز کردن شیشه‌ها شده است. با گفتن اینکه: «وای وای! مامان من این لباسمو خیلی خیلی دوست داشتم.» با خانواده قهر کنید تا حضور شما در خانه تکانی منتفی شود.

معمولا همیشه اسفند تکان دهنده است. هم از این لحاظ که در چهارشنبه سوری صدا‌هایی شنیده می‌شود که قلب آدم از جایش تکان می‌خورد و می‌آید توی حلقش و هم از این بابت تکان دهنده است که هر کسی مجبور می‌شود به نوبه خودش در خانه تکانی شرکت کند. یکی از مخاطبان هم تماس گرفت و گفت: این روز‌ها خطر خانه تکانی به شدت مرا تهدید می‌کند.

من آدمی هستم که به خاطر چند متر دور بودن کنترل، همان برنامه در حال پخش تلویزیون را حتی اگر به زبان انگلیسی باشد نگاه می‌کنیم و زبانم هم دارد تقویت می‌شود. حالا فکرش را بکنید آدمی مثل من باید وارد فرایند خانه تکانی شود. لطفا اگر راهکاری برای فرار از این پدیده تکان دهنده دارید، منتشر کنید.
بدون هیچ توضیحی به راهکار‌های ما توجه فرمایید:

ممکن است برای اغفال کردن شما و شرکتتان در خانه تکانی، بگویند اسکناس یا تراول هم زیر مبل‌ها پیدا می‌شود. شما می‌توانید خودتان را بی انگیزه نشان دهید و بگویید هر چیزی پیدا شود قدرت خریدش نسبت به سال قبل خیلی خیلی کمتر شده است تا در این دام نیفتید.

حتی اگر چند دز واکسن کرونا زدید، باز هم بروید یک جایی را پیدا کنید که این واکسن را تزریق می‌کنند، مخصوصا که شانه و دست آدم تا چند روزبعد از واکسن درد می‌کند و می‌توان بدین بهانه از تکاندن خانه فرار کرد.

احتمالا یکی از لباس‌های شما در ایام خانه تکانی، تبدیل به دستمال تمیز کردن شیشه‌ها شده است. با گفتن اینکه: «وای وای! مامان من این لباسمو خیلی خیلی دوست داشتم.» با خانواده قهر کنید تا حضور شما در خانه تکانی منتفی شود.

سعی کنید یک جوری کار کنید که کارنکردنتان را به کارکردنتان ترجیح دهند. مثلا هنگام خانه تکانی یک چند تایی بشقاب و ظرف گران بها بشکنید و با این کار مطمئن باشید دعوت از شما برای کمک در خانه تکانی به حالت تعلیق درمی آید.

سعی کنید از راه مذاکره وارد شوید و در مورد هر قسمت و هر وسیله‌ای که جزو اهداف خانه تکانی است دلیلی بیابید که نیاز به تمیزشدن ندارد، مثلا «مبلو برداریم؟ از کجا معلوم که با برداشتن مبل دو مهره از ۲۳ تا مهره ستون فقرات جابه جا نشن؟ اگر مهره شماره پنج و شش جابه جا شدن چه کار کنیم؟!» «تلویزیونو تمیز کنیم؟ آگه یک ذره آب یا خیسی رفت داخلش چه کار کنیم؟ می‌دونی لوازم صوتی تصویری چه جهش قیمت شدیدی داشته!» «فرش؟ فرش رو که هنوز پنج سال نیست خریدیم، اگه بشوریمش ممکنه به الیاف و بافت‌های فرش آسیب وارد بشه!» «حرف از شستن پرده نزن که شستنش آب در هاون کوبیدنه، این قدر هوا آلوده است که به محض شسته شدن، دوباره تیره و کثیف میشه!»
اگر باز هم خطر خانه تکانی را حس کردید بگویید: خانه تکانی مهم نیست، مهم‌تر این است که آدم دلش را از کینه و نفرت و کدورت بتکاند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->